Reklamacja

Niezadowolony z dostarczonego produktu? Wadliwy, niedziałający, niekompletny?

W tym przypadku prosimy o poinformowanie nas o problemie i Państwa wycofaniu, a my postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. 

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby pomóc nam w świadczeniu lepszych usług.
1. Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, wypełniając formularz poniżej.
2. Wypełnij wszystkie oznaczone gwiazdką pola - są obowiązkowe.
3. Jeśli zostały dostarczone wszystkie niezbędne informacje, reklamacja zostanie zarejestrowana w naszym systemie.
4. Po wykonaniu tych kroków, skontaktujemy się z Tobą.
 
Wybierz odpowiednią flagę, aby wprowadzić numer kierunkowy kraju
Z przykrością przyjmujemy informację, że chcą Państwo zwrócić zamówiony produkt. Mają Państwo prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Prosimy o zwrot produktu w stanie nienaruszonym i na własny koszt do naszego magazynu pod następujący adres:
1171 Budapeszt, Pesti út 474.
W zgłoszeniu zwrotu lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy prosimy o określenie, który produkt Państwo zwracają. Dodatkowo prosimy o krótkie wyjaśnienie powodu zwrotu, abyśmy mogli stale udoskonalać nasze usługi.