info@allinpackaging.pl +48 22 307 2959

FAQ

1. Co MOQ oznacza?

"MOQ" oznacza Minimalną Ilość Zamówienia w przypadku, gdy nie posiadamy produktów na stoku. Jest to minimum dóbr jakie produkuje producent. 

2. Ile wynosi MOQ na dany produkt?

MOQ jest zawsze podane sa stronie w tabelce. W razie problemów proszę o kontakt z pracownikiem przez mail bądź telefonicznie. 

3. Czy MOQ na każdy produkt jest taki sam?

MOQ dla każego produktu jest inne. Jeżeli posiadamy dany produkt na magazynie, jest możliwość zamówenia każdej ilości. 

4. Czy mogę złożyć zamówienie poniżej MOQ?

Niestety nie ma możliwości zamówienia ilości poniżej MOQ. 

5. Czy mogę zakupić produkt, który jest niedostępny na magazynie?

Niestety nie. Produkty które są niedostępne na magazynie muszą zostać przez nas zamówione w ilości MOQ.

6. Czy wysyłacie próbki?

Oczywiście!

7. Jak mogę zamówić próbki?

Jest możliwość zamówienia próbek przez stronę internetową (wystarczy kliknąć w "Poproś o próbkę produktu" pod nazwą "DO KOSZYKA") na stronie każdego z produktu.

8. Czy posiadacie jakieś katalogi produktów?

Obecnie nie posiadamy żadnych katalogów bądź ofert, lecz wszystie nasze produkty są przedstawione na stronie All In Packaging.pl

9. Jak mogę zamówić produkt, który nie jest na stanie magazynowym?

Wystarczy skontaktować się z naszym sprzedawcą, następnie zamówić MOQ produktu i oczekiwać na wyprodukowanie danego produktu przez producenta.

10. Jak mogę zamówić produkt w małych ilościach, kiedy jest on dostępny tylko w sprzedaży hurtowej? 

Nie ma możliwości zamówienia produktu w małych ilościach jeżeli produkt musi być zamawiany w ilościach MOQ. Polecamy kontakt ze sprzedawcą aby zaproponował podobny produkt, który będzie dostępny w małych ilościach. 

11. Czy wasze butelki pasują do oferowanych nakrętek?

Jeżeli na stronie istanieje informacja, że dany zestaw to "SET", butelka na pewno pasuje do nakrętki. Jeżeli znajdą Państwo inne produkty, proszę o kontakt z  naszym sprzedawcą, który pomoże w doborze pasujacych komponentów.

12. Co oznacza 24/410 w opisie podczas wybierania produktu?

Jest ro rozmiar gwintu butelek oraz nakrętek bądź dozowników, aby komponenty do siebie pasowały. W razie problemów, proszę o kontakt z naszym sprzedawcą.

13. Czy dany produkt jest dostępny w innym rozmiarze bądź kolorze?

Produkty podana są na stronie w każdym dostepnym kolorze oraz rozmiarze. W zalezności od producenta jest możliwość zmiany koloru opakowania, po więcej informacji proszę się kontaktować z naszym sprzedawcą.

14. Czy Państwa produkty są sterylizowane?

Niestety nie. Produkty które są niedostępne na magazynie mogą być zakurzone bądź posiadać drobne ślady zanieczyszczenia. Nie bierzemy odpowiedzialności za butelki, które są wysyłane do klienta prosto od producenta.

15. Czy Państwa produkty są przystosoane do przemysłu spożywczego?

Mamy w swojej ofercie również produkty które są przystosowane do przemysłu spożywczego, wystarczy zaznaczyć filter z boku na stronie. 

16. Czy posiadacie Państwo rysunek techniczny produktów?

Jak najbardziej posiadamy rysunki techniczne produktów dostępnych na stronie. W razie ich braku, wysyłamy informację do producenta o nadesłanie takie dokumentu.

17. Szukam produktu, który jest niedostępny na stronie, czy jest możliwość zamówienia go u Państwa?

Jest możliwość wysłania zapytania o produkt, którego nie mamy na stronie. Sprzedawca wyśle wtedy zapytanie do Działy Zakupów o możliwość znalezienia producenta, który taki produkt wykona. Nie ma 100% pewność powodzenia takiej akcji. 

18. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Jest możliwość pomocy klientom przez telefon, lecz nie możemy akceptować złożone zamówinie bądź zapłatę. Proszę wysyłać  e-maile do naszych przedstawicieli handlowych, aby utworzył  rachunek pro forma bądź wycene.

19. Jakie są formy płatność?

Forma płatność: przelew (przedpłata) bądź paypal.

20. Czy oferujecie jednodniową dostawę?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zakładamy, że czas dostawy produktów, które mamy na magazynie to max. 1 tydzień. W momencie kiedy produkty są zamawiane u producenta Węgierskiego są to 1-2 tygodni, Europejskiego 4-6 tygodni, natomiast Chińskiego 14-16 tygodni.

21. Jaki jest czas oczekiwnaia na produkty?

Jeżeli produkty są na stanie, czas oczekiwania wynosi max. 1 tydzień. Proszę sprawdzić informacje zawarte w tym linku: http://allinpackaging.pl/transport.html. Jeżeli produkty nie są dostępne na magazynie, czas oczekiwania przedłuża się – po więcej informacji proszę o kontakt z Obsługą Klienta wraz z podaniem kodu intersującego produktu.

22. Jak mogę dobrać do butelki dozownik bądź nakretkę?

Najlepszym sposobem jest wymierzenie (linijką) średnicę gwitu butelki oraz wysokość. Z tymi danymi można kontaktować się ze sprzedawcą, aby pomógł w doborze odpowiedniego dozownika lub nakrętki. 

23. Jak mogę ubiegać się o rabat bądź zniżkę?

Oferujemy różne rabaty przez cały rok. Ci klienci, którzy zapiszą się na nasz newsletter otrzymują regulanie kody zniżkowe. Zapraszamy do subskrypcji pod tym linkiem: http://allinpackaging.pl/zapis.html.

Ładuję...