1. Co to znaczy MOQ?
"MOQ" to skrót od Minimum Order Quantity (minimalna wartość zamówienia). Jest to minimalna ilość, którą musisz zamówić, aby nabyć produkt, którego nie ma w magazynie. W niektórych przypadkach możliwa jest mniejsza ilość, skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym!
2. Jakie jest MOQ tego produktu?
MOQ dla naszych hurtowych pozycji są wyświetlane na stronie internetowej. Jeśli nie możesz tego zobaczyć, skontaktuj się z nami, a przedstawiciel handlowy z przyjemnością pomoże. MOQ różni się dla każdego produktu. Tymczasem produkty, które są w magazynie nie mają MOQ - oznacza to, że możesz zamówić żądaną ilość z dostępnych zapasów.
3. Czy MOQ jest takie same dla każdego produktu?
MOQ jest różne dla każdego produktu. Tymczasem produkty, które są w magazynie nie mają MOQ - oznacza to, że możesz zamówić żądaną ilość z dostępnych zapasów.
4. Czy mogę zamówić poniżej MOQ?
Jeśli produkt ma Minimalną Liczbę Zamówień, nie można zamówić ilości poniżej tej liczby. Jeśli jesteś zainteresowany mniejszymi ilościami, spójrz na produkty, które mamy w magazynie lub skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym!
5. Czy nadal mogę kupić produkt, jeśli skończą się jego zapasy?
Absolutnie! To, że dany produkt nie jest dostępny w momencie składania zamówienia, nie oznacza, że nie można go ponownie zamówić z produkcji w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi.
6. Jak mogę zamówić artykuł, którego nie ma w magazynie?
Nadal można zamawiać produkty, których nie ma w magazynie, a produkty te będą miały MOQ. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z pracownikiem działu sprzedaży.
7. Jak mogę zamówić mniejszą ilość produktu, jeśli jest on dostępny tylko w sprzedaży hurtowej?
Jeśli dany produkt można zamówić tylko w dużych ilościach, w niektórych przypadkach nie jesteśmy w stanie zapewnić mniejszej ilości. Ponieważ różnorodność naszych produktów stale się rozszerza, w większości przypadków możemy polecić podobne, zastępcze produkty. Z nich będziesz mógł zamówić żądaną ilość. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi.
8. Czy produkty dostępne w magazynie są rzeczywiście na stanie?
Tak, produkty oznaczone jako dostępne w magazynie faktycznie znajdują się w naszym magazynie.
9. Czy udostępniacie próbki?
W większości przypadków tak. Możesz znaleźć przycisk "poproś o próbkę" na stronie produktu. Trzy próbki będą za darmo (1szt/produkt do 3 różnych produktów) (proszę zobaczyć wyjątki poniżej), każda ilość powyżej tej wartości jest płatna za sztukę. Klient ponosi jedynie koszty wysyłki. W przypadku zamawiania próbek z produktów należących do określonych kategorii produktowych, system naliczy koszt próbki. Wyjątkami są: Surowce, Opakowania spożywcze, Pompka galonowa, Zapach, Opakowania ekologiczne, Surowce kosmetyczne, Akcesoria kosmetyczne, Pudełko plastikowe, Woreczki, Itp. Dzieje się tak, ponieważ w większości przypadków produkty te są dostępne w opakowaniach zawierających co najmniej 50-100 sztuk lub mają wysoką wartość. Jeśli chciałbyś otrzymać 1 próbkę produktu z wyżej wymienionych kategorii, prosimy o zaznaczenie tego w polu uwagi przy składaniu zamówienia lub o kontakt z naszym działem handlowym.
10. Jak mogę zamówić próbkę?
Będziesz mógł zamówić próbki bezpośrednio z naszej strony internetowej. Wystarczy kliknąć "Zamówienie próbki", które znajduje się pod przyciskiem "Zamówienie". Alternatywnie, po prostu dodaj 1 sztukę do koszyka i przejdź do kasy. Masz pytania? Skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym!
11. Czym jest plakietka "Produkty standardowe"?
PRODUKTY STALE DOSTĘPNE W MNIEJSZYCH ILOŚCIACH
Są to produkty, które stale staramy się utrzymywać w magazynie. Mimo to klient może zakupić wszystkie dostępne ilości podczas jednego zamówienia internetowego, ale nie musisz się martwić, produkt będzie wkrótce ponownie dostępny, nawet w mniejszych ilościach. W sprawie przewidywanego terminu dostawy skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym!
12. Czym jest odznaka "Continous supply"?
PRODUKTY, KTÓRE SĄ STALE PRODUKOWANE, ALE SĄ DOSTĘPNE TYLKO OKRESOWO W MNIEJSZYCH ILOŚCIACH.
Produkty z oznaczeniem ciągłej dostawy niekoniecznie są dostępne z magazynu. Jeśli istnieje zapotrzebowanie, możemy je zapewnić, ale w tym celu. Poproś o wycenę wybranego produktu.
13. Co oznacza etykieta "NADWYŻKA" na zdjęciu produktu?
NIEKTÓRE PRODUKTY SĄ DOSTĘPNE TYLKO RAZ, Z MOŻLIWOŚCIĄ, ŻE BĘDĄ NIEDOSTĘPNE W PRZYSZŁOŚCI.
Produkty oznaczone etykietą „Surplus” to produkty, które oferujemy w tej ilości w obniżonej cenie. Po wyczerpaniu zapasów najprawdopodobniej nie będą one ponownie dostępne w naszych sklepach internetowych. Jeśli produkt jest nadal produkowany, możliwe, że będzie dostępny do zakupu w przyszłości w innej cenie. Jeśli chodzi o te produkty, raczej nie będą one dostępne w cenach promocyjnych. Jeśli jesteś zainteresowany ciągłym zakupem produktów „Surplus”, możemy zaproponować produkt zastępczy. Skupujemy zalegające zapasy materiałów opakowaniowych: https://allinpackaging.pl/skupujemy-nadwyzki-magazynowe
Koniecznie skontaktuj się z naszymi przedstawicielami handlowymi!
14. Co oznacza termin „Odprawa magazynowa”?
Produkty oznaczone jako „Odprawa magazynowa”, inaczej „końcówki serii”, to przecenione artykuły dostępne w unikalnych promocjach. Jednak po ich wyczerpaniu najprawdopodobniej nie będą ponownie zamawiane. Jeśli jesteś zainteresowany takim produktem, koniecznie skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym!
15. Czy posiadacie broszurę/katalog?
Obecnie nie oferujemy drukowanego katalogu produktów, ponieważ nasza firma jest zaangażowana w ochronę środowiska i dlatego rezygnujemy z tworzenia materiałów drukowanych. Nasz sklep internetowy All In Packaging zapewnia stale aktualne informacje o pełnej ofercie naszych produktów.
16. Czy butelki są dostarczane z nakrętkami?
O ile nie jest to "SET", nasze butelki nie są dostarczane razem z nakrętkami. Dajemy naszym klientom możliwość rozwoju własnej marki poprzez dobór produktów pasujących do stylu, którego poszukują.
17. Co oznaczają kody w opisie, takie jak 24/410?
Kody podane w opisie nie są kodami produktu. Są to wymiary szyjki butelki lub kapsla. W tym przypadku 24 oznacza średnicę w milimetrach, a 410 długość gwintu.
18. Czy ten artykuł jest dostępny w innym rozmiarze lub kolorze?
Często nasze produkty są dostępne w innych rozmiarach lub kolorach. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi.
19. Czy wasze produkty są już wysterylizowane?
Nasze produkty nie przechodzą dodatkowej dezynfekcji, posiadają sterylność maszynową, dlatego dalsza dezynfekcja, w razie potrzeby, pozostaje w gestii kupującego.
20. Czy wasze produkty nadają się do kontaktu z żywnością?
Wiele naszych produktów nadaje się do przechowywania żywności, szczególnie produktów spożywczych. Przydatność poszczególnych produktów często zależy od materiału, z którego zostały wykonane. Przed zakupem skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy chętnie pomogą Ci w wyborze opakowania najlepiej dopasowanego do specyfiki Twojego produktu.
21. Czy posiadacie arkusz danych technicznych lub rysunek techniczny dla swoich produktów?
Rysunki techniczne są dostępne w zakładce specyfikacji pod opisem produktów. Jeśli ich nie znajdziesz, skontaktuj się z nami.
22. Szukam produktu, którego nie ma w Waszym sklepie internetowym, czy możecie coś sprowadzić?
Jeśli potrzebują Państwo materiału opakowaniowego, którego nie ma w naszym sklepie internetowym, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi, którzy chętnie pomogą w jego zdobyciu!
23. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Chociaż możemy pomóc Ci przez telefon, nie jesteśmy w stanie przyjąć zamówienia lub płatności tą drogą. Prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail, a nasi przedstawiciele handlowi wygenerują dla ciebie fakturę proforma.
24. Jakie są wasze metody płatności?
Mamy 3 opcje płatności: przelew bankowy, karta kredytowa i PayPal.
25. Czy oferujecie dostawę w jeden dzień?
Istnieje możliwość dostawy w ciągu jednego dnia. Będzie to zależało od tego, czy mamy te elementy w magazynie i od ilości, która jest wymagana. Prosimy o kontakt z naszym zespołem sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji.
26. Jakie są czasy realizacji zamówień na produkty?
Jeśli produkty są w magazynie, otrzymasz je w ciągu kilku dni. Proszę sprawdzić następujący link, aby uzyskać więcej informacji: Informacje o wysyłce. Tymczasem, w odniesieniu do pozycji hurtowych, które nie są w magazynie, czas realizacji zamówienia jest różny - prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji, podając kody produktów, które Cię interesują.
27. Jak mogę się upewnić, że nakrętka jest kompatybilna z butelką?
Przy wyborze produktów z naszego sklepu internetowego, po prostu dopasuj rozmiar szyjki butelki i nakrętki. Na przykład, jeśli butelka ma szyjkę o rozmiarze 18/410, będziesz potrzebował nakrętki o rozmiarze 18/410 - filtry w naszym sklepie internetowym zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci znaleźć kompatybilne produkty. Jeśli zamawiasz zamknięcie do butelek, które już posiadasz i nie jesteś pewien, jaki rozmiar jest wymagany, po prostu użyj linijki, aby zmierzyć szyjkę butelki.
28. Czy oferujecie zniżki?
W ciągu roku często mamy specjalne rabaty. Osoby, które zapisały się do naszego newslettera mają regularnie dostęp do kodów rabatowych.
29. Co to znaczy "FBOG" w nazwie produktu?
Długość rurki zanurzeniowej jest określana jako FBOG (From the Bottom Of Gasket), w milimetrach. Długość rurki zanurzeniowej FBOG może być obliczona na podstawie całej wysokości butelki, jeżeli klient nie podał/nie może podać długości rurki zanurzeniowej, ale dostępna jest używana butelka (lub jej dokładny rozmiar). Obliczona: Pełna butelka (od dołu do górnej części szyjki) + 5 mm.
30. Cięcie rur dipowych i terminy dostaw przy zakupie zestawów?
Kupując zestaw, możesz mieć pewność, że połączone ze sobą produkty będą do siebie idealnie pasować. Jeśli wybierzesz zestaw z dozownikiem (pompką, rozpylaczem lub spryskiwaczem), długość rurki zanurzeniowej będzie zgodna z długością butelki. Aby zapewnić dozownikowi w zestawie idealnie pasującą rurkę zanurzeniową, zawsze docinamy długość rurki zanurzeniowej do rozmiaru zamówionej butelki. Zapewnia to nasza usługa przycinania dip tube bez dodatkowych kosztów. W większości przypadków, zwłaszcza w przypadku mniejszych ilości, nie prowadzi to do wydłużenia czasu dostawy. Jednak w przypadku zakupu większej ilości czasochłonne jest przycinanie rurki zanurzeniowej (dostosowanie długości trzpienia dozownika do wysokości butelki), dlatego należy liczyć się z dłuższym czasem produkcji i dostawy (1–2 tygodnie).
31. Cena netto i brutto na stronie internetowej?
Jeśli nie jesteś zalogowany do swojego profilu, oprócz cen netto zobaczysz cenę brutto zgodnie z podatkiem VAT obowiązującym w danym kraju. Jeśli jesteś zalogowany do swojego profilu i podałeś swój numer VAT, na stronie internetowej zobaczysz tylko ceny netto produktów.
32. Co to jest masa objętościowa?
Należy pamiętać, że zamówienie zawiera produkty o dużej objętości (np. butelki, puszki itp.) W przypadku produktów o dużej objętości koszty wysyłki mogą być wyższe niż standardowe koszty wysyłki obliczone na podstawie całkowitej wagi zamówienia. Biorąc pod uwagę objętość, system oblicza wagę wolumetryczną i na tej podstawie obliczane są koszty wysyłki.
33. Gdzie mogę złożyć reklamację?
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy dotyczące ilości lub jakości zamówienia, możesz łatwo i szybko złożyć reklamację, wypełniając poniższy formularz: https://allinpackaging.pl/reklamacja