Koszyk jest pusty
Wybory z wyższej półki - Bezpłatne studium przypadku
Na jakiej podstawie wybieramy produkt, gdy wybór jest tak ogromny ?
Chcielibyście by to Państwa produkt był wybierany z półek sklepowych?
Opakowanie jest wizytówką producenta i jest jednym z najważniejszych elementów tworzenia wizerunku firmy. W naszym studium przypadku znajdziecie Państwo wzkazówki, które pozwolą na zrozumienie sposobu myślenia konsumentów.
Darmowe studium

Pobranie studium jest bezpłatne. Prosimy tylko o wypełnienie formularza. Dzięki temu bedą Państwo na bieżąco otrzymywać powiadomienia o naszych najnowszych promocjach i produktach.
Po wypełnieniu formularza na Państwa adres emailowy zostanie wysłany link do pobrania pliku.
Plik jest w języku angielskim. Obecnie pracujemy nad polską wersją językową.
Fragment tekstu
CHOICES IN FRONT OF THE SELF
On what basis do we choose the products in the case of various levels of the product range?
During shopping we often stand in front of the shelf, trying to decide which product to buy, while confronting a wide range of goods. In our study we demonstrate that the informative function of packaging is increasingly used by consumers in their purchasing decision through certain market processes. In addition, we also present a research about our analysis of the purchase decision process of different products in the case of various levels of product range. Our results clearly show that price and brand are important factors, but in the case of wider product range it does matter which is indicated with larger letters on the packaging by the companies.
O autorce

Krisztina Dörnyei jest absolwentką Instytutu Marketingu i Mediów na Corvinus University w Budapeszcie; jest autorką bloga o tematyce opakowaniowej. W swojej pracy jest zaangażowana w wiele projektów badawczych oraz prowadzi kursy komunikacji marketingowej dla studentów. Główne obszary jej badań to opakowania, zachowania konsumentów oraz kształtowanie wizerunku organizacji.
Pobierz studium przypadku