Odkryj na nowo opakowanie swojego produktu dla udanego towaru sezonowego

Publish date:
2024.10.16
Tags:
packagingproducts, packagings
Nieoficjalnie już rozpoczęło się odliczanie do Bożego Narodzenia, a dla branży detalicznej oznacza to jeden z najlepszych sezonów sprzedaży w roku. Nadążanie za najnowszymi zmianami na rynku i trendami ma kluczowe znaczenie dla zachowania znaczenia w branży opakowaniowej, a dla dużych marek detalicznych Boże Narodzenie oznacza artykuły sezonowe.
Jeśli masz udany produkt, po co zmieniać sam produkt, skoro możesz zmienić tylko opakowanie? W tym świątecznym sezonie rozważ zmianę opakowań i etykiet produktów, aby stworzyć produkty, które się wyróżniają na półce.

Dlaczego odświeżać opakowanie, a nie stworzyć nowego produktu?

Odnowienie opakowania i etykiet Twojego produktu to szybki i łatwy sposób na unowocześnienie produktu i zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z rynkiem. Dobrze znane opakowania mogą szybko się znudzić, a w okresie przedświątecznym, kiedy różne marki robią wszystko, aby przyciągnąć klientów, warto rozważyć zmianę, która wyróżni produkt, i zrobi go bardziej atrakcyjnym dla klientów.
Odświeżanie opakowania produktu jest często tańsze niż tworzenie nowego produktu, co wymaga projektowania i produkcji, a także produkcji nowego opakowania oraz gwarantuje, że klienci otrzymają produkt, który lubią, w opakowaniach dopasowanych do pory roku. Klienci lubią kupować produkty, które są powiązane z najnowszymi wydarzeniami i bieżącymi okresami, a większość ludzi oczekuje w sprzedaży produktów w świątecznych opakowaniach, w szczególności przed Bożym Narodzeniem. Wykorzystaj sezon świąteczny na swoją korzyść i dostosuj swoje opakowania i etykiety, aby odzwierciedlić kluczowe trendy rynkowe i spełnić oczekiwania klientów.
Dokonując prostych zmian w kreatywnym projekcie opakowań, możesz zaoferować coś wyjątkowego, wyłącznie na okres świąt Bożego Narodzenia. Sezonowe opakowania w limitowanej edycji sprawiają, że produkty są wyjątkowe, a ponieważ są one limitowane, klienci mają tendencję do szybszego zakupu, aby uzyskać pożądany, limitowany produkt. Zmiana opakowania, która zbiega się z okresem świątecznym, może mieć ogromny wpływ na widoczność produktu i sprzedaż. Bardzo lubiany, wypróbowany i przetestowany produkt z limitowanej edycji świątecznych opakowań może być wspaniałym prezentem dla przyjaciół i rodziny.

Zaprojektuj niezbędne świąteczne produkty

Wiele marek wykorzystuje korzyści, jakie przynoszą odświeżone opakowania produktów i etykiet na sezon świąteczny. Cadbury Chocolate sprzedaje najbardziej popularne czekolady w specjalnie zaprojektowanym świątecznym opakowaniu. Każde opakowanie zawiera taki sam produkt sprzedawany przez cały rok, ale dostępny w nowym opakowaniu. Podobnie, czerwone „świąteczne kubki” Starbucksa są bestsellerem, a dla wielu osób stają się sygnałem początku sezonu świątecznego. Chociaż sam napój jest taki sam jak zwykle, jego opakowanie jest zaprojektowane i odświeżone wyłącznie na Święta Bożego Narodzenia - to samo dotyczy wielu innych produktów, na przykład takich jak kawa ziarnista.
*źródła: tulaoshi.com, behance.net